Od 1 lipca br. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, rozpoczyna obsługę
rządowego programu „Dobry start" (tzw. 300+). Wnioski będzie można
składać tylko drogą elektroniczną, przy wykorzystaniu
następujących kanałów:
· na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
· przez bankowość elektroniczną
· na portalu empatia.mpips.gov.pl
Wypłata świadczeń będzie następować wyłącznie na wskazane przez
wnioskodawcę konto bankowe.
Aby w pełni dotrzeć z informacją do wszystkich beneficjentów
świadczenia 300+, a zwłaszcza do tych, którzy do tej pory wnioski
składali w formie papierowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jarosławiu odbędzie się spotkania z ekspertem ZUS w dniu 4.08.2021r. w godz. od 9.00 do 12.00,
który założy osobom zainteresowanym konto na Platformie Usług
Elektronicznych (PUE) ZUS, co ułatwi obsługę wniosku o świadczenie
oraz pomoże wypełnić wniosek.
Do założenia profilu potrzebny jest dowód osobisty, adres @ i
numer telefonu. Do wypełnienia wniosku - m.in. nr. rachunku
bankowego.
czytaj dalej... na temat: Od 1 lipca br. Zakład Ubezpieczeń Społecznych obsługuje rządowy program „Dobry start" (tzw. 300+)